جواهرات و سنگ های قیمتی
جواهرات و سنگ های قیمتی



سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان وبلاگ جواهرات و سنگ های قیمتی

سایت فروشگاهی ما با نام اوپال استون طراحی و افتتاح شد 

لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به سایت ما هدایت شوید

http://www.opalstone.ir



نظرات شما عزیزان:

کهنه عاشق
ساعت23:37---14 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من شما رو به همون صورت که خواستین لینک کردم ممنون میشم اگه منو به اسم شعر عاشقانه لینک کنید.پیروز و سر بلند باشید

فرشته
ساعت18:12---12 مرداد 1391
ببخشیداحیاناسنگ تولداسفندماه راندارین

blue moon
ساعت16:07---12 مرداد 1391
سلام.من لینکت کردمم تو هم اگه خواستی منو به اسم BlueMoon یا ماه آبی لینک کن.مرسی

علی قصابی
ساعت16:07---12 مرداد 1391
سلام عزیز خسته نباشید - ما با احترام شمارا در قسمت دوستان خود قرار دادیم اگرافتخار دادید مارا با نام سایتمان لینک فرمائید نتونستم کدی رو پیدا کنم بذارم تو وب برای حمایت از شما چون جالب بود قبول میکنم لطفا کد را به ایمیلم بفرستید تا بذارم - و اگر شما هم بنر تبلیغاتی مارو در این سایت کپی کنید و بگذارید ممنونم از شما -http://moodejahan.rozblog.com

علی قصابی
ساعت16:03---12 مرداد 1391
سلام عزیز خسته نباشید - ما با احترام شمارا در قسمت دوستان خود قرار دادیم اگرافتخار دادید مارا با نام سایتمان لینک فرمائید ...
نتونستم کدی رو پیدا کنم بذارم تو وب برای حمایت از شما چون جالب بود قبول میکنم لطفا
کد را به ایمیلم بفرستید تا بذارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط a.s |